صیغۀ صدای ضبط شده

یک فایل تو کامپیوترم یا به اصطلاحِ فرهنگستان، رایانه‌ام هست که اسم خودم را روش گذاشتم و تمام کلیپ‌ها و عکس‌ها و صداها و قس علی هذا که دارم را ریختم توی این فایل. امشب داشتم محتویات درونش را دید می‌زدم که فایل صوتیِ ضبط شده‌ای به چشمم خورد. بازش که کردم و یک مقدارش را که گوش دادم، صدایِ دخترکِ معصومی در حال اعتراض به گوشم خورد. یادش بخیر، می‌دانستم که دیگر کار ما رو به اتمام است، همیشه صداش رو ضبط می‌کردم، شاید بگذارمش، شاید!  

صیغه نوشت:

من بر می گردم به بلاگفا، اینجا کماکان هست برای روزی که بلاگفا بترکه؛ اگه ترکید، اینجام. 

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۷ توسط مرد صیغه‌ای
درباره من
صیغه یعنـی نـوع، هیئت، اصل، شکل و در کل ریخت هـر چیزی را می‌گویند. کلهـــم اجمعیـــن ریخت هــر چیــزی را بررسـی مـی‌کنیم. اینـجا را آرام بخـوان؛ اگر می‌خواهی تمرین تندخوانـی کنـی، روزنامه بخوان نه وبلاگ!
صیغه‌های خواندنی
قدرت گرفته از بیان