صیغۀ طلاق عاطفی

این روزها هر کدام از ما زوج‌هایی اطراف‌مان سراغ داریم که با طلاق عاطفی کنار هم مردگی می‌کنند. عده‌ای هم تاب و توان مردگی کردن ندارند، ترس را کنار گذاشته و سیم آخر (به کسر خاء) را می‌زنند و پا به محضر می‌گذارند و تمام! یکی زمزمه می کند: «شوهرم خوبه‌ها، اما بازم پشیمونم!» یکی قاطعانه می گوید: «لیاقت منو نداشت ایکبیری!» اما نکته اینجاست که وقتی عشق بمیرد، مشکل آغاز می‌شود.

اخیرا با تماس پی در پی داغ دلم را تازه می‌کند. یک روز احضارنامه می‌خواهد، یک روز دادخواست عدم تمکین، یک روز دادخواست اعسار، یک روز هم جهت هتک حرمت توسط برادر خانم، سوال می‌کند آیا می‌شود کاری کرد یا نه؟

کاری از دستم بر نمی‌آید، فقط یک به یک درخواست‌هایش را اجابت می‌کنم. دعا می‌کنم ایزد پاک خودش کمک کند تا عشق و صمیمیت بین عروس و داماد گذشته و حال و آینده محکم و زیرپوستی شود!

::: صیغه نوشت: تا چند وقت پیش نشنیده بودم که توهین و تهدید پیامکی هم عقوبت حبس رو به همراه داره، می‌دونستم که جرمه، اما حبسش رو تازه دیروز فهمیدم. آتو دست کسی ندیم.

::: صیغه نوشت

+ نوشته شده در جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷ توسط مرد صیغه‌ای
درباره من
صیغه یعنـی نـوع، هیئت، اصل، شکل و در کل ریخت هـر چیزی را می‌گویند. کلهـــم اجمعیـــن ریخت هــر چیــزی را بررسـی مـی‌کنیم. اینـجا را آرام بخـوان؛ اگر می‌خواهی تمرین تندخوانـی کنـی، روزنامه بخوان نه وبلاگ!
صیغه‌های خواندنی
قدرت گرفته از بیان